Uyanda Rüyamı Tabir Et Bana!


yüzündeki masumiyet izlerini
kalbime indirdim gecelerce
gözlerini kaçırma benden böyle
rüyalarıma kahverengi yağmurlar yağar

haritalara bakıyoruz durmadan
sen içinden şehirleri geçiriyorsun bir bir
ben kalbimi uzun bir yol yapıp
sana yürüyorum

gözlerimde gezinirken hayalin
melekler iniyor saçlarından
mesafeler rakamların yazdığı yalanlar
bilirsin insan en çok kalbindekine yakındır
yüzümü döndüğümde söyledi aynalar

şizofren bir hayatın eşiğindeyim
iki kişilik yaşıyorum sensizliğinle
içimde intihar temrinleri
bir gelinin çalılara takılmış duvağı
dudaklarıma ezberlettim işte

ayrılık aşkın çocuğu

bir yerlerde saçların düşüyor ayrılığa
bana içinden geçtiğin rüyalar ısmarla
sana kahverengi yağmurları göstereyim
uyu da rüyamı tabir et bana*
"Edebi Fikir - Ömer ERTÜRK"