mühendis edebiyatı !!!


TEOREM : Seni Seviyorum

İSPAT : Tersini kabul edelim.

Diyelim ki seni sevmiyorum.
O halde derslerime çalışmalı, sınav geceleri kahveyle sabahlamamalıyım. Sınavlardan yüz almalı, ortalama yapmalı ve okulumu 4 senede bitirmeliyim. İşte çelişki burda… Üniversiteyi 4 senede bitiremiyorum.

Çelişkiyi ortadan kaldırmak için seni seviyor olmalıyım…

Şimdi söylesene ln0 sonsuza giderken, ben senden başka nereye gitmeliyim. Şunu da bilmelisin ki, kalbimdeki bu paradoksu ancak ve ancak sen çözersin.Ey benim laleleri hatırlatan paraboloidim, yakınsaklık kriterim, beni tam diferansiyel yapan integrasyon çarpanım, eşleniğim.

Ben seni parantez gibi kaşların, düz doğru gibi siyah saçların, elips gibi kahverengi gözlerin için sevmedim.
Ben seni kompakt olduğun için sevdim.

Eğer sözlerimde bir yalanım varsa; her epsilon sıfırdan küçük, her cauchy dizisi ıraksak, her x in türevi x, 2 kere 2 = 5 olsun…